גשר באורך כ-450.0 מ' שתוכנן ובוצע בשיטת דחיפה – Incremental Launching Method.
מזמין עבודה – רכבת ישראל
קבלן מבצע – חב' רמט
שנת ביצוע – 2004
עלות ביצוע – כ-26,000,000.00 [ש"ח]
נתונים כלליים:
אורך – כ-430.0 מ'
רוחב – 11.0 מ'
מפתחים – 45.0 מ'
בשיטת ביצוע – דחיפה (Incremental Launching Method).
עם השלמת הקמת גשרים 15 ו-14 שני הגשרים התחברו לקונסטרוקציה אחידה
שמהווה גשר בשיטת דחיפה ארוך ביותר בארץ – אורך מלא כ-700 מ'
כאשר דחיפה בוצעה משני צדדים (גשר 15 – כ-430 מ' וגשר 14 – כ-230 מ').
גשר מס' 15 הינו גשר ארוך ביותר שבוצע בארץ בשיטת דחיפה.
דרך מנחם בגין 52,
תל אביב – יפו, ישראל
טלפון: 03-7916916
פקס: 03-7916917
ד.אלקטרוני: orly@pakatz.co.il